Játékkal egybekötött edzés

Intenzitás

Közepes-Magas

Érzés

Kölcsönös tisztelet

Célja

Minőségi élet

Edzésterhelés jellege

Erősítő, izomtömeg növelő

%

Kardió, zsírégető

%

Technika

%

Nyújtó, lazító

%

Miért gyere el edzeni?

Sokkal jobb, ha pihenésnek az aktív vállfaját választod. Egy edzéssel sokkal gyorsabban regenerálódsz és tisztul ki a fejed és felejtesz el mindenféle problémát.

BOX óratípusok

Az órák lehetnek technikai, pörgetős, klasszikus és sparring (kesztyűzés) jellegűek. Ha kezdő vagy kezdj a technikai képzéssel, hogy legyen mit megpörgetned és tölts el annyi időt a box teremben, hogy a klasszikus edzésekbe is beférjél és nőjj fel a feladathoz, hogy a kesztyűzésben, sparringolásban is sikerélményre találj.

Edzéseink

Edzéseink egy óra időtartamúak és edzőink által irányítottak, bemelegítéssel kezdődnek, amit a 40 perces főrész követ, majd a végén ezt a nyújtás zárja.

A BOX órák terhelési szintje

Az órák terhelési szintje az óratípus jellegétől függ, így kérlek vedd figyelembe saját fizikai képességeidet, boxtudásodat és úgy kapcsolodj be egy-egy edzésmunkába.

BOX edzés részvétele

Gyerekbox órajegye
2.000 Ft / 1 óra
Kezdd el most

Mit kell tudnod az első BOX órád előtt

Érkezz időben az edzésre, hogy legyen időd átöltözni, mosdóba elmenni vagy vizet venni magadhoz úgy, hogy az edzés elejét le ne késd, hisz a bemelegítés teszi biztonságossá az edzésmunkádat.

A bemelegítés garantálja a sérülésmentes munka lehetőségét a fokozatos, kíméletes terhelésfelvételt és a nagyfokú terhelhetőséget a céljaid elérése érdekében.

Mit hozz magaddal az első órádra

  • Laza sportruházat
  • Tiszta talpú váltócipő
  • Törölköző (nagyobb méret)
  • Innivaló (nálunk is kapható)
  • Jó kedv és játékosság

Nyéki George órái

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat
17:00 - 18:00 Gyerekbox
17:00 - 18:00
Nyéki George
Gyerekbox
17:00 - 18:00
Nyéki George
Click on the class name to get additional info

Kedd

Csütörtök