• Mai edzéseink

    Csoportos edzéseink

    No upcoming classes for today

  • Érd el céljaidat csoportos edzéseink segítségével

    Ne habozz, edzőink és időpontjaink Rád várnak! Kattints alább az Órarendünkért.

    REGISZTRÁCIÓ
  • NEWS! Szombati ABS edzés

    Szombat 10:00-11:00 ABS edzés

    ÓRAREND
Rólunk

Attól a pillanattól kezdve, hogy belépsz hozzánk, tudni fogod, hogy a Yakuza Fitness egy különleges hely

Egy érzés, egy közösség, egy kihívás, ahol jól érzed magad. Ahol ha bejössz mosolyognak Rád.

Egy hangulat, ahol megtalálod a helyet, mert emberek vesznek körül, akik Veled együtt akarnak edzeni, lazulni, kikapcsolódni, élményekkel feltöltődni.

Az itt megivott kávé, shake a nap fénypontja, mert nem egyedül iszod, hanem azokkal, akikkel az edzést végigtoltad, akik barátaiddá lettek, ha engedted. Csak rajtad áll! Gyere mi várunk Rád!​

LÉGKÖR

Barátságos, segítőkész, motiváló

EDZÉSEK

Minden edzettségi szinthez

ÁRAK

Ár-érték arány optimális

Miért gyere el edzeni?

A napi munkában úgy érzed elfáradtál, legszívesebben leülnél, bedőlnél a TV elé és a semmittevés lenne a legjobb megoldás? Nehogy azt hidd! Sokkal jobb, ha pihenésnek az aktív vállfaját választod. Egy edzéssel sokkal gyorsabban regenerálódsz és tisztul ki a fejed és felejtesz el mindenféle problémát. Egy ilyen fizikai-szellemi átmosás után másképp látod a gondjaidat, amelyek innét már inkább megoldandó feladatot jelentenek és új megközelítésből a megoldást is könnyebben találhatod meg. Az edzés felfrissíti a fáradt tested és mentálisan új alapokra helyez.

Óratípusok

Az óráink lehetnek kardiósak, ahol a pulzus néha az egekbe szökik vagy erő-állóképesség fejlesztésére ható összeállításúak, ahol az erőgyakorlatokat kardiós hatás alatt végeztetjük vagy izomtömeg növelő jellegűek, ahol az erőkifejtésé a főszerep, hosszabb pihenőkkel, kardióhatás nélkül.

Edzéseink

Edzéseink egy óra időtartamúak és edzőink által irányítottak. Az edzésidő alatt lehetőség van arra, hogy a résztvevők egyidőben egységes munkát végezzenek, esetleg kis csoportos bontásban dolgozzanak vagy köredzés jelleggel összeállított gyakorlatokkal küzdjenek meg. Edzéseink bemelegítéssel kezdődnek, amit a 40 perces főrész követ, majd a végén ezt a nyújtás zárja.

Csoportos óráink terhelési szintje

Mindenki a saját edzettségi szintjén végezze az edzésmunkát. Bárkinek lehetősége van az edzés alatt, egy kicsit megállni, megpihenni vagy akár kihagyni is az adott állomást, gyakorlatot, ha az számára megerőltető. Ezt minden edzőnk elfogadja, tolerálja a fokozatos fejlődés érdekében és az edzőtársak sem orrolnak meg érte, hisz’ mindenki magának, magáért dolgozik.

Edzéseink

Annak érdekében, hogy fogyni tudjál, izomtónusod javuljon, izomtömeged növekedjen, erősödjél vagy csak formálódni szeretnél, mi a lehető legszélesebb körben kínáljuk edzéseinket számodra, hogy elérhesd kitűzött céljaidat egy barátságos és segítőkész légkörben.

Nincs olyan igény, amelyet a funkcionális termünk ne tudna kiszolgálni. Keresd az ehhez a teremhez tartozó edzéseinket ABS címszó alatt.

Fedezd fel Top edzéseinket

Az ABS edzés egy funkcionális, saját testsúlyos munkára épülő edzésforma. Az edzések egy órában edzői irányítás mellett köredzéssel folynak.  A cél, hogy az izmokat váltott sorrendben minél előbb fejlődésre bírjuk a szép arányos, izmos test kidolgozása érdekében. Ehhez jórészt saját testsúlyunkat használjuk ellenállásként. Az ABS-ben lehetőség nyílik a gyakorlatok kikönnyítésére, így kezdők számára is jó választás.

Erősítő, izomtömeg növelő

%

Kardió, zsírégető

%

Koordinációs, stabilitás

%

A CrossCore 2,6 m magasban lévő csigán átvetett kötél, mely szabadon elmozdul és a két végére markolatot, illetve kengyelt tettek. A 3.000 feladat garantálja, hogy egyetlen izom sem marad ki a fejlődésből. Az instruktoraink jó zene mellett hangulatos edzésvezetéssel szórakoztatnak benneteket az egy órás CrossCore edzés alatt. Kezdők számára is erősen ajánlott.

Erősítő, izomtömeg növelő

%

Kardió, zsírégető

%

Koordinációs, stabilitás

%

Azoknak, akik más sportokat (is) űznek, aerob alapot ad, ezért kiegészítő sportnak, vagy alapozó edzésnek is kiváló. Sok profi sportoló alkalmazza a Spinninget a felkészülési időszakában. Továbbá tökéletes eszköz az életmódváltáshoz, valamint a diétákhoz. Ebben az esetben (is) érdemes pulzusmérő órát használni. Egy-egy órán 600-800 Kcal-t is elégethetünk, ennek egy részét a zsírtartalékok felhasználásával.

Kardió, zsírégető

%

Erősítő, izomtömeg növelő

%

Koordináció, stabilitás

%

Találkozz Csapatunkkal

Tapasztalt és elhivatott szakembereink segítségével biztonságban érezheted magad, mivel tudásuk a sport és a fitnesz területén szerzett szaktudással, tehetséggel és szorgalommal párosul. Ismerkedj meg velünk.

BMI (Body Mass index)

A BMI − magyar nevén testtömeg-index − az az érték, ami egy ember testmagasságának és testsúlyának hányadosából jó iránymutatót ad az illető testalkatáról.

  • 18-25 Normál testsúly
  • 25-30 Túlsúlyos
  • 30-40 Elhízott
  • 40 felett  Kórosan elhízott
0.00kg

Maximálisan Megfelelő Súly

0.00

Body Mass Index (BMI)